Thursday, June 4, 2009

final moment

huhuhuuuu...lagi sejam, i will say good bye to utp.

sedih but xdela sedih sangat pon ahaks...ngeks yong!!!

tapi semalam sempat lagi i meronggeng with my osmet (walaupon ktorng ni dah xserumah,hubungan ukhwah itu masih perlu diteruskan!!)

so, tempat yang dituju adelah teluk batik. walaupon aku leh pegi lagi lepas ni, tapi moment with my friends is not there anymore


dalam kete ikin before gerak ke teluk batik


sampai-sampai je terus makan..sume kelaparan! :)


mereka-mereka sahaja yang mandi.. aku n g-ah dok atas pasir je heee



balik je dari teluk batik, dinner kt maple..lepas ni no more maple-maple.(ane, roti bom kurang kaya satu!mak aii..sedapnye huuhuuu..)

pastu......



hahah....i will miss all these. xpe2 dekat je utp ni ngan umah aku. walaupon orang cakap jarak antara umah aku ngn utp itu sekangkang kera, gile tipu tuh.berkangkang-kangkang kera wey..aku tak tipu

kecoh r ko yong!!

SENYAP-SENYAP


minta maaf kepada semua kawan-kawan sekiranya ade terkasar bahasa, termakan terminum terkata, segala-gala ter la..thanks for everything




No comments:

Post a Comment